Acer Slib spolehlivosti
Acer Reliability Promise
Produkty společnosti Acer byly navrženy, vyrobeny a testovány tak, aby vydržely – jsou vybaveny inovativními funkcemi, díky kterým odolají opotřebení každodenním používáním. U Aceru věříme svým produktům natolik, že můžeme s hrdostí nabídnout slib spolehlivosti Acer Slib spolehlivosti (Acer Reliability Promise) na celý sortiment produktů pro profesionály.

Zakoupením profesionálního notebooku, počítače, monitoru nebo projektoru Acer v průběhu roku 2022 a jeho registrací do 30 dnů od koupi můžete požadovat vrácení 100% pořizovací ceny bez DPH, pokud se produkt během prvního roku porouchá a je v rámci záruky opraven či vyměněn. Program je platný pouze pro subjekty s IČO (právnické nebo fyzické osoby).
Nenechte si ujít cennou příležitost k ochraně svých investic zakoupením profesionálního produktu od společnosti Acer. Zaregistrujte své zařízení a budete zařazeni do programu Acer Slib spolehlivosti (Acer Reliability Promise).
Jak to funguje
Nárok na vrácení celé kupní ceny kvalifikovaného produktu Acer máte v případě, že se u něj objeví do roka od koupě technická závada. Pro registraci do programu Acer Slib spolehlivosti (Acer Reliability Promise) postupujte podle následujících jednoduchých kroků.
Nakupte Acer produkt
Zakupte si kterýkoliv z uvedených produktů Acer, který splňuje podmínky této nabídky.
Zaregistrujte svůj nákup
Pro registraci zakoupeného produktu navštivte webové stránky, klikněte na „Registrace“ a do 30 dnů od koupě zadejte požadované informace. Den nákupu uvedený na vaší faktuře nebo účtence se počítá jako první den koupě.
Zadejte svoji žádost
Pokud by se v době do 1 roku od koupě u vašeho zařízení projevila technická závada, stačí zavolat na naše speciální číslo Česká republika +420 531 027 777/Slovensko +421 2 3333 1027 pro její nahlášení a pak postupovat podle online pokynů, které vás procesem reklamace provedou. JEDNODUCHÉ!
* Platí obchodní podmínky.
S jakýmikoliv dotazy ohledně akce se obracejte na oddělení zákaznických služeb.
Telefon: 531 027 755 - Naše otevírací doba je Pondělí – Pátek 8:00 – 17:00 v pracovních dnech. - Hovory jsou zpoplatněny dle tarifikace Vašeho operátora.
Slovakia: Telefon: +421 2 3352 7653 - Naše otevírací doba je Pondělí – Pátek 8:00 – 17:00 v pracovních dnech. - Hovory jsou zpoplatněny dle tarifikace Vašeho operátora.
Často kladené dotazy
-
Dotaz: Zakoupil/a jsem produkt, který není uveden v seznamu produktů, na které se akce vztahuje. Mohu se přesto akce zúčastnit?
Odpověď: Ne, do této akce mohou být přihlášeny pouze produkty, na které se akce vztahuje, uvedené na webových stránkách.
-
Dotaz: Propásl/a jsem lhůtu pro zaregistrování svého produktu; mohu to udělat dodatečně i po uplynutí 30 denní lhůty od data uvedeného na nákupním dokladu/faktuře?
Odpověď: Ne, svůj produkt musíte zaregistrovat během prvních 30 dnů od data nákupu uvedeného na dokladu/faktuře, přičemž datum nákupu uvedený na dokladu/faktuře je považován za den 1.
-
Dotaz: Kolikrát se mohu této akce zúčastnit?
Odpověď: Této akce se můžete zúčastnit až 20krát, za předpokladu, že každý produkt, na který se akce vztahuje, řádně zaregistrujete.
-
Dotaz: U mého produktu Acer se projevila technická závada, co mám udělat?
Odpověď: Navštivte online službu podpory Acer Helpdesk, závadu nahlaste a domluvte její opravu. Aby vám vznikl nárok na účast v této akci, musí opravu provést společnost Acer nebo poskytovatel služeb autorizovaný společností Acer.
-
Dotaz: Můj produkt Acer, na který se akce vztahuje, byl opraven v rámci záruky. Během jaké lhůty musím odeslat svůj požadavek?
Odpověď: Svůj požadavek musíte zaregistrovat během 30 dnů od data uvedeného na dokladu o opravě, vystaveném společností Acer nebo poskytovatelem služeb autorizovaným společností Acer.
-
Dotaz: Za jak dlouho po schválení mého požadavku mi bude část kupní ceny vrácena?
Odpověď: Pokud bude váš požadavek úspěšně přijat, obdržíte finanční obnos bankovním převodem ve lhůtě do 75 dnů od data potvrzení vašeho požadavku.
-
Dotaz: Jak mohu odeslat nákupní doklad/fakturu jako důkaz?
Odpověď: Nahrajte kopii své faktury/nákupního dokladu během registrace. Pokud se vám to nepovede, zašlete ze svého počítače nebo chytrého telefonu kopii své faktury/nákupního dokladu e-mailem, společně s číslem svého požadavku, na adresu help.promise.cz@acer.com (Česko) nebo help.promise.sk@acer.com (Slovensko) .